sobota, 2 lutego 2013

Makaron linguine z anchois

Teraz już mniej nerwowo :) konkurs zakończony .. wszystkim bardzo dziękuje za wsparcie ... zająłem 25 miejsce na 334 blogi ... jak dla mnie to i tak miłe zaskoczenie. Mam w planach teraz kilka projektów ... o jednym już wiadomo .. jest to udział w Restaurant Day ... a dwa kolejne się jeszcze kreują ... trzymajcie kciuki :)

Ostatnimi czasy wgl bardzo się zafascynowałem sushi, dlatego spodziewajcie się pewnie kilku postów poświęconych rolkom :) Odkrywam, poznaje i bardzo fascynuje się tym światem ... może będzie coś z tego więcej ?

A dziś mam dla Was prosty bardzo makaron choć w jakimś stopniu kontrowersyjny ... bo z rybą :) zapraszam :)



składniki na 3 porcje:
- 2 ząbki czosnku
- mała puszka anchois
- jeden duży brokuł
- 4 łyżki oliwy
- oliwa z oliwek
- rukola do dekoracji
- sól, pieprz
- 400 g makaronu linguine



Na patelni rozgrzewamy oliwę i podsmażamy czosnek oraz anchois. Brokuła blanszujemy, czyli zalewamy wrzątkiem na 15 (nie wkładamy do lodu, jak w prawdziwym blanszowaniu, bo obniżymy jego temperaturę). Zblanszowane różyczki brokuła dorzucamy na patelnie i smażymy przez około 4 min. Ugotowany makaron al'dente dodajemy na patelnie mieszając z naszymi składnikami. Makaron wykańczamy dobrą oliwą z oliwek i garścią rukoli :)

smacznego
d.





1 komentarz: