czwartek, 20 grudnia 2012

Warsztaty z M. Budynkiem - Makarony

Udało się kolejny raz dostać zaproszenie na Warsztaty z Polska Gotuje. Cieszyłem się jak dziecko kiedy otrzymałem e-mail. Moja radość była jeszcze większa ponieważ gościem specjalnym warsztatów bym Giancarlo Russo, który uczył nas jak robić prawdziwe włoskie makarony, ponieważ one były tematem spotkania.


Szef Marcin jak zwykle zadowolony z życia i oczywiście warsztatowiczów :)


Dziewczyny jak zwykle dobrze wyglądają ... :)


trochę sobie pogotowałem :)


mistrz Giancarlo przy robieniu makaronu 


Gnochi szpinakowe z sosem na bazie sera gorgonzoli 


Cannelloni faszerowane serem ricotta i kalafiorem

W menu warsztatów było jeszcze kilka pozycji, ale nie zdradzę Wam wszystkich od razu :)

Spotkanie zmieniło moje patrzenie na makarony ... od teraz będę coraz częściej kupował mąkę i jajko niż makaron z paczki - BEZ PORÓWNANIA ... musicie tego spróbować.
Bardzo lubię taki format spotkań ... ponieważ organizatorzy są bardzo otwarci, pełen luz w gotowaniu wraz z bardzo cennymi uwagami mistrzów.

Bardzo dziękuję organizatorom za zaproszenie a także firmom bez których warsztaty by się nie odbyły:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz