wtorek, 5 marca 2013

last time

Ostatnimi czasy mało się tutaj działo, ale to nie znaczy że mnie nie ma ... jestem, ale chyba nie ciałem ;/. Nie wiem jak to opisać, co się dzieje, jak to nazwać, ale chyba jest to trochę leniwość z brakiem czasu. W sumie nie o tym chciałem pisać ... bardziej o tym co działo się w najbliższy weekend a także o tym co mam zamiar teraz robić. W miniony weekend brałem udział w takim bardzo miłym projekcie. Mianowicie  gotowałem dla 250 instruktorów harcerskich ... w sumie gotowałem to dużo powiedziane ... składałem śniadania i kolacje, ale mimo wszystko ilość była przerażająca :) Bardzo fajne doświadczenie, mnóstwo wspaniałych osób, które można było poznać ... spotkałem Patryka z bloga (Paragon z Podróży), bardzo miło będę wspominał ten weekend. Co teraz ? Chyba mam pomysł na siebie .. ale muszę się przekonać do tego bym o tym napisał :)

Kilka zdjęć ze zlotu :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz