niedziela, 7 października 2012

Gulasz z kurczaka i suszonych pomidorów


Pisałem trochę wcześniej, że bardzo zasmakował mi jeden gulasz. Mam nadzieję, że Wam też spodoba się GULASZ Z KURCZAKA

- 300 g piersi z kurczaka
- 50 g suszonych pomidorów
- 150 g świeżego szpinaku
- 1 cebula
- 200 ml śmietany 36%
- sól, pieprz

Pierś z kurczaka kroimy w kostkę i podsmażamy z cebulą. Do tego dodajemy pomidory pokrojone w kostkę i szpinak pokrojony w paski, śmietaną i dusimy wszystko razem przez około 10 min. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem i podajemy udekorowane świeżymi ziołami.
Gulasz podajemy z ulubionym dodatkiem, ryżem, kaszą lub makaronem.

Smacznego
D.

gulasz nauczyłem się robić na Warsztatach, więc przepis nie jest mój



2 komentarze:

  1. cudowny gulasz, chociaż ja nazwałabym to raczej potrawką z kurczaka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. założę się, że smakuje tak wybornie jak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń